STEAM

To STEAM είναι η καινοτόμα εκπαιδευτική μέθοδος που προσεγγίζει τη μάθηση συνδιάζοντας πέντε βασικούς τομείς: της επιστήμης (Science), της τεχνολογίας (Technology), της μηχανικής (Engineering), των τεχνών (Art) και των μαθηματικών (Mathematics). 

Ρομποτική

 Η ρομποτική είναι απο τους βασικούς πυλώνες της εκπαιδευτικής προσέγγισης  STEAM. Προσφέρει στα παιδιά δραστηριότητες που συνδιάζουν επιτυχώς την μηχανική, την τεχνολογία, την κωδικοποίηση και τη φυσική με τις κοινωνικές επιστήμες δημιουργώντας το κατάλληλο περιβάλλον ώστε να αναπτύξουν τα παιδιά κριτική σκέψη, συνεργατικότητα, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, έμπνευση και φαντασία.Όλα τα παραπάνω στοιχεία προσφέρουν σφαιρικές γνώσεις και προετοιμάζουν τα παιδιά για την επιτυχία. 
Η ρομποτική απευθύνεται σε παιδιά απο 4 έως 18 ετών με εκπαιδευτικά προγράμματα ειδικά δομημένα για κάθε επίπεδο ξεχωριστά.
 

                         

Μικροί επιστήμονες

Ένα ακόμη πρόγραμμα που βασίζεται στην μεθοδολογία του Steam είναι οι επιστήμες της φυσικής και των μαθηματικών. Τα παιδιά μέσα απο την εξερεύνηση και την ανακάλυψη θα γνωρίσουν πως λειτουργεί ο κόσμος γύρω τους και θα αποκτήσουν δεξιότητες όπως λογικομαθηματικές, κοινωνικές, λογικές και αισθητηριακές. Θα θέσουν ερωτήματα, θα παρατηρήσουν, θα πειραματιστούν και θα βρουν απαντήσεις που θα τα προετοιμάσουν όχι μόνο για τη σχολική ζωή αλλά και για το μέλλον. Πάντα μέσα απο το παιχνίδι και τη διασκέδαση, ο χώρος των επιστημών γίνεται προσιτός στα παιδιά.

Messy play

«Το Messy Play είναι μέρος της ανάγκης των παιδιών για στενή επαφή με διάφορες ουσίες, για δημιουργικά πειράματα που περιέχουν τη μάθηση μέσα από το χάος».

                                                                                                     (Szerkely 2015)
Τι είναι και τι προσφέρει το messy play

 

Το messy play, δηλαδή το αισθητηριακό παιχνίδι που λερώνει, είναι το παιχνίδι κατά τη διάρκεια του οποίου άτομα όλων των ηλικιών και ικανοτήτων, χρησιμοποιούν υλικά που απευθύνονται σε όλες τις αισθήσεις.
 
To messy play προσφέρει ουσιαστικά στην συνολική ανάπτυξη του παιδιού απο τη βρεφική ηλικία έως την ενήλικη ζωή του. Η ενασχόληση με τα υλικά και η δημιουργία των συνθηκών που προδφέρονται, στις οποίες τα παιδιά αλληλεπιδρούν με τα υλικά και το περιβάλλον γύρω τους, οικοδομείται η γνωστική, μαθηματική,γλωσσική, κινητική, κοινωνική και συναισθηματική του ανάπτυξη.
 
Τα εργαστήρια μας χωρίζονται σε τμήματα και είναι δομημένα με βάση την ηλικία των παιδιών και τις ανάγκες τους. Στις μικρότερες ηλικίες απαιτείται η συμμετοχή ενός γονέα/φροντιστή, ενώ απο την ηλικία των τριών ετών η συμμετοχή ενηλίκων είναι επιθυμητή αλλά δεν προαπαιτείται.

 

Εργαστήρια

Θεατρική αγωγή

 
Το εργαστήριο θεατρικής αγωγής αποσκοπεί με παιγνιώδη και βιωματικό τρόπο παράλληλα με την διασκέδαση, να εξοικειώσει τα παιδιά με γνώσεις και ικανότητες, καθώς και την θεατρική εμπειρία.
Μέσα απο τη διαδικασία του θεατρικού παιχνιδιού, τα παιδιά επικοινωνούν, κινητοποιούν την έμπνευση και τη φαντασία τους, εκφράζονται και καλλιεργούν πλαίσια δημιουργικότητας.
 
Το θεατρικό παιχνίδι, μπορεί με λίγα λόγια να ενισχύσει την ψυχοσυναισθηματική, κινητική, κοινωνική,αισθητική και γνωστική ανάπτυξη των παιδιών ενώ παράλληλα τους προσφέρει το κατάλληλο περιβάλλον ώστε να εξελίξουν τις δυνατότητες τους ως προς την παρατήρηση,την δημιουργία, την ετοιμότητα όσον αφορά τη λύση προβλημάτων, την ενεργητική ακρόαση και τη γλωσσική έκφραση.
 

 

Εικαστική αγωγή

Το εργαστήριο εικαστικής αγωγής είναι διαμορφωμένο ώστε να μυήσει τα παιδιά στον μαγικό κόσμο της καλών τεχνών προσφέροντας του γνώση και ενισχύοντας τη δημιουργία μέσα απο την αναπαράσταση της φαντασίας τους. 
Άλλωστε η ενασχόληση με την τέχνη και η διδασκαλία της αποτελεί όπως οφείλει αναπόσπαστο κομμάτι της δημιουργίας και της διατήρησης της κοινωνικής και πολιτιστικής κληρονομιάς.
Η προσφορά της τέχνης στο παιδί είναι γεναιόδωρη καθώς το εφοδιάζει με όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να επιτευχθεί η προσωπική πλήρωση,η δημιουργία και η συνείδηση  της αξία της τέχνης. 
Τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με καλλιτεχνικά ρεύματα μέσα απο την αλληλεπίδραση τους με έργα τέχνης, να μάθουν και να δημιουργήσουν τα ίδια τα δικά τους έργα, αναπτύσσοντας τόσο γνωστές τεχνικές όσο και την δική τους προσωπική αισθητική.

     Ευρυθμική

 

"Τη μουσική δεν την ακούμε με το αυτί αλλά με όλο το σώμα."
                                           Dalcroze
 
Η έκφραση μέσα απο την κίνηση σε συνδιασμό με την μουσική προσφέρει στα παιδιά την δυνατότητα να κατανοήσουν τον κόσμο που τους περιβάλλει, τον χώρο και τον εαυτό τους. Στο παρόν εργαστήριο ο δημιουργικός χωρός στην εκπαιδευτική του διάσταση συνθέτει τις κινήσεις εκείνες που επιτρέπουν την αυτογνωσία και αυτοέκφραση με τρόπο που επιτρέπει την ανάκλαση τους στη ζωή των παιδιών.

 

 

Μουσική και ρυθμός

 

Η μουσική έχει άρρηκτη σχέση με το ρυθμό και τον λόγο. Το συγκεκριμένο εργαστήριο  στοχεύει στην επαφή του παιδιού με τη μουσική μέσα απο δραστηριότητες εμπνευσμένες απο τον αυτοσχεδιασμό του μεγάλου συνθέτη Orff. 
 

Καθημερινή μελέτη

 

Το διάβασμα για πολλά παιδιά είναι πηγή άγχους και καταλλήγει να γίνεται αγγαρεία.
Κοντά μας η καθημερινή προετοιμασία για το σχολείο πραγματοποιείται με εξατομικευμένη ενασχόληση πάνω στις ανάγκες του παιδιού, με τη βοήθεια σύγχρονων οπτικοακουστικών μέσων ώστε η μάθηση να γίνει μια εύκολη και ευχάριστη διαδικασία.